Úvod > O nás

                     O nás

Naším cílem je vždy spokojený zákazník a hlavně jeho čtyřnohý přítel. Kromě stříhání a úpravy psů všech plemen Vám můžeme nabídnout zkušenosti a rady pro začínající chovatele, tipy pro první psí výstavy, zkušenosti našich chovatelů či praktické ukázky použití psí kosmetiky, stříhání drápků apod.

V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat.

Můj život se točí hlavně kolem zvířat, od mala jsme měli doma Slovenského čuvače následoval Novofundlandský  pes ,malý bílý špic, Německá doga a nakonec mě okouzlilo plemeno Zlatý retriever a jako třešnička na dortu se k nám přistěhovala malá holčička Amerického bezsrstého teriéra. Po ukončení střední školy jsem začala pracovat u dostihových koní , dálkově jsem studovala obor Zoolog-zootechnik s maturitou a tak jsem  zanedlouho začala pracovat v ZOO Praha. Po dokončení školy jsem se dále vzdělávala  v oblasti veterinární péče.

V roce 2013 jsem si zaregistrovala chovatelskou stanici Zlatých retrieverů pod názvem od Trnovských skal 

( https://agnes-ateka-dimom.webnode.cz/ ).

S mojí  fenkou Agnes Ateka Dimom a její dcerou Angel od Trnovských skal jsem se věnovala nejen výcviku, ale i výstavám (úpravy obou holek jsem si dělala sama ,a tak pochvala od uznávaných rozhodčích za perfektní grooming byla pro mě velmi cenná.) Naše chovatelská stanice se postupem času rozšířila o plemeno Americký bezsrstý teriér.

Po vážném pracovním úrazu jsem  hledala flexibilní práci ,při které se budu moci starat o svoji dceru a budu si moci odpočinout při bolestech, které mě několik let provázely .Po absolvování kurzu podnikání a po úspěšném absolvování rekvalifikačního kurzu - Stříhání a kosmetická úprava psů jsem se zaměřila na praxi v profi salonech, kde jsem se kromě standartních střihů naučila velice dobře trimovat. Dva roky jsem jezdila na praxi trimování do Norska.

Jsou střihy standartní i nestandartní podle přání zákazníka, mým hlavním cílem je uspokojit vás i vaše čtyřnohé kamarády, tak aby jste od nás odcházeli vždy s úsměvem a spokojeni.

Nejdůležitější, co jsem zjistila za roky praxe je komunikace se zákazníkem ,osobní přístup a jeho zpětná vazba .

Nepodaří se mi pokaždé uspokojit zákazníka, a když už se nevrátí ,tak já marně tápu v tom, co jsem udělala špatně .